Draagt u onze club een warm hart toe? Dan is er vanaf nu een mooie manier om dat te laten zien. Onze Club van 50 bestaat uit mensen en bedrijven die de club onvoorwaardelijk trouw zijn, en dit graag met de wereld delen. Hun namen zijn prominent te vinden op de muur in onze gang met kleedkamers, want voor hen richten we graag een ereplekje in.

Lid worden van de Club van 50 kost u jaarlijks 50 euro. Uiteraard gaan de opbrengsten naar de club, en hopen we met de opbrengst ieder jaar iets moois aan te kunnen schaffen.

Iet voor u? Ferry Verbeek kan u er meer over vertellen. Hij is bereikbaar via 06-45885022 en kantine@vvhekelingen.nl voor meer informatie. Op dit mailadres kunt u zich ook direct aanmelden als lid van de Club van 50. Vergeet hierbij niet te vermelden welke naam of welk logo (graag meesturen in EPS) er op de muur mag komen.