Scheidsrechterscommissie

Iedere voetbalwedstrijd heeft een scheidsrechter nodig. Van het eerste elftal tot de jongste pupillen. Voor veel scheidsrechters is het fluiten van een wedstrijd een hobby. Plezier hebben is dan ook het belangrijkste voor een scheidsrechter. Er worden elk weekend gemiddeld 25 wedstrijden gespeeld en voor al deze wedstrijden zijn natuurlijk ook scheidsrechters nodig. De scheidsrechters zijn dan ook van onschatbare waarde voor vv Hekelingen. Om meer aandacht te besteden aan de scheidsrechters en het niveau van de scheidsrechters binnen vv Hekelingen is de scheidsrechterscommissie in het leven geroepen.

Deze commissie heeft als primaire taak het begeleiden en opleiden van scheidsrechters binnen de vereniging. De commissie wilt er dus voor zorgen dat het niveau van de scheidsrechters beter wordt, dit doet de commissie doen door middel van persoonlijke begeleiding, cursussen en thema-avonden.

vv Hekelingen is altijd op zoek naar enthousiaste nieuwe scheidsrechters. Scheidsrechters beginnen altijd bij de jongste jeugd en moeten minimaal 12 jaar oud zijn.

Voor vragen betreft de commissie of andere scheidsrechters kunt u ons mailen. Wilt u scheidsrechter worden? Ook daarvoor kunt u ons mailen. Ons E-Mail adres: scheidsrechters@vvhekelingen.nl