Voor het komende seizoen heeft v.v. Hekelingen wederom twee nieuwe spelers mogen verwelkomen. Mick Loendersloot en Victor Kriek zullen de selectie komen versterken. Beide spelers hebben reeds een verleden bij de club.

Trainer Guy Duijm is verheugd:

‘Deze jongens vullen onze toch al sterke selectie voor het komende seizoen mooi aan. Mick Loendersloot heeft ooit zijn debuut gemaakt in Hekelingen 1. Hij heeft daarna zijn sporen ruimschoots verdiend bij OHVV en Botlek. Nu is het tijd voor deze natuurlijke leider om een nieuwe uitdaging aan te gaan, bij de club waar het voor hem begon. De cirkel is rond!

Victor Kriek heeft ook een verleden bij de club. Deze talentvolle linkspoot kijkt uit naar een terugkeer naar zijn oude club. Hier kan hij de uitdaging aangaan en laten zien wat hij allemaal in zijn mars heeft.

Naast de al komende versterkingen (Koopal, Robinson & Roos) zullen er weinig tot geen nieuwe spelers meer bij gaan komen. De selectie is aardig compleet, en bovendien willen we onze talentvolle jeugd ook een kans geven.’