Onze veteranen blijven deze zomer actief en zien nieuwe aanwinsten graag verschijnen:

Zondag 12 juli was het zover: de eerste wedstrijd van dit seizoen, met een mix van veteranen 1 en 2 tegen elkaar. De opkomst was geweldig, met 14 man per team.

De teams, samengesteld door Michel en Rick, hebben voor de wedstrijd 1 minuut stilte gehouden om daarna af te sluiten met een compositie van Jeroen. Jeroen, zoon van Hans en Diana van Bodegom is onlangs overleden. De compositie is terug te vinden op deze website.

Wij hopen dat deze actie Hans en Diana zal steunen in hun verlies.

Ook voetballen op zondag? Voor een seniorenteam is er nog genoeg plek. Je komt bij een gezellige club en hebt op zondag te maken met een goed team dat je graag op weg helpt. Neem contact op met v.v. Hekelingen en dan zien we jullie vanzelf verschijnen.

Rick