Op 8 augustus beginnen v.v. Hekelingen 1 & 2 met de officiële voorbereidingen op het nieuwe seizoen met een aantal oefenwedstrijden, volgens het onderstaande schema.

Uiteraard worden rondom en tijdens deze wedstrijden de regels rondom het Coronavirus gevolgd. Dat geldt voor spelers en begeleiding, maar ook voor toeschouwers. Het protocol van de KNVB dat wij als club volgen vindt u hier. Daarnaast doen wij uiteraard een beroep op het gezond verstand en gaan we ervan uit dat iedereen de regels rondom Corona kent. Houd 1,5 meter afstand als u boven de 18 bent, en blijf thuis als u, of iemand in uw gezin, klachten heeft. Wees aub streng voor uzelf op dit gebied, we willen tenslotte voorkomen dat onze leden of bezoekers ziek raken.