Archief

Leeuwinnen aanmoedigen

Één van onze sponsoren, Frank van Pelt van ACW b.v. heeft het idee geopperd om gezamenlijk naar

WK-play-offwedstrijd Nederland – Schotland voor dames

te gaan. Deze wedstrijd wordt gehouden in het Spartastadion in Rotterdam op donderdag 30 oktober om 19:00

De kaarten zijn aanmerkelijk goedkoper en kosten slechts €5,00 per stuk. Ze zijn er natuurlijk op basis van beschikbaarheid. Op is op! Je kunt je aanmelden tot en met 26 oktober.

Frank heeft nog meer zijn best gedaan en gezorgd dat we met bussen naar het Spartastadion kunnen. Een plaatsje in één van de bussen kost €4,00. Hiervoor zijn al veel aanmeldingen. Hierbij geldt zeker, ‘vol is vol’

Mocht je interesse hebben in kaartjes (en eventueel de bus) voor deze wedstrijd, stuur dan een e-mail naar ns@vvhekelingen.nl met daarin het aantal kaarten dat je wilt hebben.

Na ontvangst van je e-mail krijg je van Frank een antwoordmail met daarin een code, die je bij het overmaken van het verschuldigde bedrag naar rekening NL81RABO0380827581 , ten name van F.J. van Pelt, dient te vermelden.

Bij het oorspronkelijke aanbod was er sprake van een behoorlijke voorinvestering, hiervoor waren onze nieuwe sponsor AdestoADW Cleaning Service b.v.Binary Solutions en banketbakkerij Smeets bereid om garant te staan.

Tot 30 oktober,

Peter Roodbol