Bekerkandidaten (update)

Ook onze dames van MC1 zijn door!

Zaterdag 18 okt. moest Hekelingen MC1 opnieuw naar Zuidland, waar 2 weken geleden nog een zwaarbevochten 2-2 gelijkspel in de competitie werd behaald.
Hekelingen begon de wedstrijd met uitermate slap verdedigen, waarbij Zuidland meteen in de eerste minuut voor Cheyenne verscheen, maar gelukkig belande de bal op de buitenkant van de paal.
Hekelingen was meteen wakker geschud en begon steeds meer het initiatief te neemen.
Na 10 minuten gaf Sophie een prachtige pass op Britt, die ondanks zwaar hinderen van de laatste man van Zuidland, de bal langs de uitstormende keeper tikte, 0-1.
Even later was Zuidland weer gevaarlijk met een afstandschot, welke fraai door Cheyenne over de lat werd getikt.
Daarna was het Celine die na een fraaie combinatie over knalde.
Daisy ging vervolgens op rechts erlangs en gaf een prachtige voorzet, waarbij helaas alleen de afwerking ontbrak aan Hekelingse zijde.
Vervolgens ging een hard afstandsschot van Jennifer maar rakelings naast.
En tenslotte werd een prachtig afstandsschot van Jennifer, net over getikt door de keeper van Zuidland.
Daar tegenover stond nog 1 afstandsschot van Zuidland, welke door Cheyenne vakkundig werd gestopt.
Zo ging Hekelingen verdiend de rust in met 0-1 voorsprong.
Ook in de tweede helft begon Hekelingen met uitermate slordig verdedigen, waarbij ditmaal het vizier van de Zuidlandse spits niet op scherp stond.
Vervolgens ging Daisy er aan de rechterkant vandoor en beeidigde haar solo met een prachtige assist op Jennifer, die beheerst de 0-2 achter de Zuidlandse keeper knalde.

Door de 0-2 overwinning op Zuidland is Hekelingen MC1 doorgedrongen tot de derde ronde van beker.
Een fantastisch resultaat, waarbij ook de inbreng van de MC2 speelsters, Danique, Valena en Zoe niet mag worden vergeten.
Goed gedaan MEIDEN!!!

20141018 MC1

Veteranen

Wij hebben van ons veteranenteam de vraag gekregen om melding te maken van het feit dat zij door zijn naar de volgende ronde:

Op zondag 19 oktober gaan de veteranen van Hekelingen, die door zijn in de beker,
op bezoek bij ADS in Den Haag.
Ze spelen hier de wedstrijd ADS VE1 – Hekelingen VE1.
Deze wedstrijd begint om 10.00 uur.
Wij wensen de veteranen veel succes en hopen dat ze de volgende ronde zullen bereiken.

2014 VE1

Ook ons Zaterdag 3-team is door.

Andere teams zullen we hier later ook toevoegen.