Archief

Jeugdvoetbalmiddag bij vv Hekelingen slaat aan

Tijdens de voorjaarsvakantie werd, op het complex van vv Hekelingen, een geslaagde jeugdvoetbalmiddag georganiseerd.

De deelnemers werd een veelzijdig en aansprekend programma geboden onder leiding van jeugdvoetbalopleiding. Jeugdvoetbalopleiding is landelijk actief bij een toenemend aantal verenigingen.
De trainingen, volgens de Wiel Coerver-visie, zorgden voor veel leerzame momenten en de wedstrijdvormen stelden de kinderen in staat deze technische vaardigheid te vertalen naar de eigen mogelijkheden.
Een heuse voetbalquiz zorgde voor veel hilariteit, want plezier en progressie gaan hand in hand.
Na deze enerverende jeugdvoetbalmiddag vond een feesteljke afsluiting plaats en werden alle spelers gehuldigd.
Omdat vv Hekelingen veel waarde hecht aan haar jeugdopleiding is er een samenwerking met www.jeugdvoetbalopleiding.nl
Eerder werden al interne jeugdtrainerscursussen, techniektrainingen en dit maal de jeugdvoetbalmiddag georganiseerd.
Want wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!

Met sportieve groet,

Mark de Horn