Deze week is de inmiddels traditionele Ballenactie weer van start gegaan. Met deze actie willen we ballen inzamelen voor onze vereniging. Help je mee?

Jaarlijks gaan er op onze club heel wat ballen doorheen. En helaas, die zijn niet goedkoop. De aanschaf van nieuwe ballen is ieder seizoen een hele uitgave. Daarbij kunnen we alle steun gebruiken!

Wil jij de club helpen weer voldoende ballen aan te kunnen schaffen? Doneer er dan eentje via de link onderaan dit bericht. Zo zorgen we er gezamenlijk voor dat het balletje blijft rollen, en er voor alle teams komend seizoen weer voldoende goede exemplaren aanwezig zijn.

Doneer een bal

Klik op onderstaande link om een bal te doneren:

www.ballenactie.nl/vvhekelingen

Meerdere ballen doneren mag natuurlijk ook! Net zoals het ook mogelijk is om een deel van een bal te sponsoren: alle donaties, groot en klein, zijn even welkom.