Sinds enige tijd heeft onze vereniging een Club van 50 en een Club van 100. Deze bestaan uit personen, bedrijven, teams of andere groepjes van mensen die de club een warm hart toedragen, en een kleine financiële steun geven.

Onderdeel worden van de Club van 50/100 is heel simpel: door jaarlijks 50 of 100 euro te doneren, ben je er vanzelf lid van.

Natuurlijk krijg en zie je er ook iets voor terug: niet alleen kan de vereniging voor het opgehaalde bedrag ieder jaar iets nieuws kopen, je naam (of die van je team of bedrijf, indien gewenst met logo) komt ook op onze muur te staan.

Op die muur zijn nog een paar plekjes vrij, die we maar wat graag opgevuld zien worden. Interesse? Ferry Verbeek kan je via 0645885022 of kantine@vvhekelingen.nl meer vertellen over de mogelijkheden, of je na betaling van 50/100 euro meteen noteren als nieuw lid van de Club van 50/100.