Ieder seizoen organiseert onze club een thuistoernooi, en spelen veel van onze teams op toernooien in de regio. Beide zaken worden georganiseerd en gefaciliteerd door de Toernooicommissie. Een groepje leden van onze vereniging, die deze taak vrijwillig op zich neemt.

Op dit moment bestaat de Toernooicommissie uit precies 0 leden.

Het gevolg hiervan is dat er geen thuistoernooi georganiseerd kan worden. Ook zullen teams niet naar uit-toernooien kunnen. Bijzonder jammer.

We zijn dan ook met spoed op zoek naar nieuwe vrijwilligers die deze taak op zich willen nemen. Voor meer informatie of aanmeldingen kan contact op worden genomen via toernooien@vvhekelingen.nl of via 06-46110895 (Dominique). De leden die vorig seizoen de Toernooicommissie vormden zijn bereid de nieuwe vrijwilligers met raad en daad bij te staan, en zorg te dragen voor een goede overdracht.

Let op: melden zich geen of onvoldoende vrijwilligers aan, dan wordt dit dus een seizoen zonder toernooien. Wie helpt dit te voorkomen?