Archief

Uitnodiging voor deelname aan proeftraining voor potentiële selectiespelers voor het nieuwe voetbalseizoen op 30-04-2014.

Hoofdtrainer Ad Reijtenbagh van vv Hekelingen is voornemens om op woensdag 30/4 een proeftraining te houden om 20:00 uur (= beginnen, dus 19:30 u aanwezig) als voorbereiding op het nieuwe seizoen waar vv Hekelingen voortaan op de zaterdagen prestatievoetbal gaat spelen met een 1ste en 2de selectie.
Voetballers – ook zij die nu nog bij andere clubs staan ingeschreven – en die denken voor een selectieplaats in aanmerking te komen, nodigen wij graag uit om zich óf bij het wedstrijdsecretariaat aan te melden middels het invullen van een deelnemerslijst, óf per e-mail via seniorenzaken@vvhekelingen.nl met opgave van naam, leeftijd, voetbalachtergrond, telefoonnummer, e-mailadres en voorkeurspositie.