Sponsoractie met Volvodealer van der Wulp

ook vv Hekelingen is de band aangegaan met van der Wulp, de Volvo-dealer in de Hoeksche Waard en Voorne-Putten. Jullie hebben misschien al de promotiematerialen hiervan in de kantine gezien. Er wordt nog aan de website gewerkt om op de startpagina een afbeelding met een link naar www.iedereenscoort.nl te plaatsen.

Wat zijn de voordelen hierbij voor de vereniging? Wij krijgen op verschillende manieren een financieel voordeel. Koopt of leaset één van onze leden (of een familielid in de eerste lijn) een gebruikte of nieuwe Volvo en meld dat via een mailtje aan de sponsorcommissie (sponsorcommissie@vvhekelingen.nl) , dan krijgt de vereniging daarvoor een premie. Dit hoeft bij de koop of lease zelf niet gemeld te worden. Auto’s die bij van der Wulp zijn gekocht of geleaset vanaf maart 2014 tellen hierbij ook al mee. Ook anderen die een aantoonbare band hebben met de vereniging tellen hierbij mee. Wint ons eerste zaterdagelftal een wedstrijd dan krijgt de vereniging ook weer een premie. Ook dit geldt vanaf maart 2014.

Naast de verschillende premies worden ook punten toegekend. Deze worden gedurende het seizoen bij elkaar opgeteld en aan het einde van het seizoen krijgt de vereniging met de meeste punten uit Voorne-Putten, die meedoet, de mogelijkheid om hun eerste team een wedstrijd te laten spelen tegen de vereniging met de meeste punten uit de Hoeksche Waard. De winnaar van deze wedstrijd verdient voor de vereniging dan een aanzienlijke premie. De actie loopt tot en met juni 2015.

Ter promotie zal er ook nog een zogenaamde sponsoravond georganiseerd worden waarbij scheidsrechter Danny Makkelie en de Swedish Flöwmaker aanwezig zullen zijn.

Buiten de website www.iedereenscoort.nl , is er ook nog een app voor de smartphone. Deze is voor Android en iOs (Apple) te krijgen en heet Samen scoren. Op de site maar ook via de app kan je de uitslagen maar ook de gescoorde punten van alle deelnemende verenigingen bijhouden.

logo iedereenscoort