Afgelopen zaterdag, 25 maart, voorafgaand aan de wedstrijd tegen OVV is Shaun de Bree van onze JO9-9 in het zonnetje gezet. Hij was deze dag onze Pupil van de Week.

Zaterdag 7 oktober 2017. Om 14 uur melden bij de wedstrijdleider van het 1e elftal als pupil van de week.

T-shirt gekregen en een bal waar pupil van de week op stond deze was voor de handtekeningen van de spelers.

Met nummer 10 wilde Shaun graag op de foto omdat hij zelf in zijn elftal ook nummer 10 is. Nummer 10 vertelde dat hij bij de nummer 10 van Feyenoord gevoetbald had Tony Vilhena.

Warmspelen met een jongen van het elftal was erg leuk en wat nieuws geleerd met je hak schieten.

Toen weer naar binnen verkleden om vervolgens met zijn alle op te komen, ik mocht de bal dragen en liep vooraan met de scheidrechters.

Elkaar een handje geven en tossen na het tossen floot de scheids en mocht ik scoren uiteraard was deze netjes raak in het goal.

Op de tribune kreeg ik van de voorzitter een mooie oorkonde die mij aan deze dag zal herinneren.

In de rust heb ik een lekker patatje gehad en chocomelk.

Thuis heb ik aan mama gevraagd wat ze gedaan hebben helaas verloren maar toch was het een erg leuke dag.

Bedankt club dat ik pupil van de week mocht zijn.