Beste (toekomstig) scheidsrechter,

Er is meer informatie over de aankomende scheidsrechterscursus bekend! Zoals eerder vermeld zal deze cursus zich richten op de Jeugd O13, 015, 017 en O19. In eerste instantie zou de cursus op grotere schaal gegeven worden, maar om de instapdrempel zo laag mogelijk te houden verdelen we de cursus in meerdere niveaus. In de eerste cursus zullen we vooral ingaan op de basis van het fluiten van 11 tegen 11 wedstrijden, dit wordt dan ook wel de niveau 1 cursus genoemd. Wanneer je niveau 1 goed hebt doorbracht en je graag verder wilt kun je doorgaan met de cursussen op de hogere niveaus, we bieden daar de mogelijkheid voor!

De niveau 1 cursus wordt verdeeld over 2 avonden. Avond 1 bestaat voornamelijk uit theorie en in avond 2 zal er ook praktijk worden uitgevoerd!

De voorlopige cursusdata staan hieronder vermeld, deze kunnen nog veranderd worden bij te weinig animo.

Maandag 16 oktober: vanaf 19:00 uur tot ongeveer 21:00 uur

Dinsdag 24 oktober: vanaf 18:45 uur tot ongeveer 21:30 uur

Wil jij nou meedoen aan de cursus? Dit kan nog! Vul het aanmeldformulier cursus scheidsrechter in (te vinden op het wedstrijdsecretariaat) of klik hier voor het aanmeldformulier. Stuur deze ingevuld op naar scheidsrechters@vvhekelingen.nl! Ook vragen kunnen naar dit e-mail adres gestuurd worden.

We zien jou graag op 16 oktober!

Cursus Aanmeldformulier hier te downloaden.