Archief

Na Algemene Ledenvergadering, door leden goedgekeurd, voltallig bestuur

Bij aanvang van de vergadering werd eerst een moment respectvol stil gestaan bij diegenen die ons zijn ontvallen; Bram Trouw, Gerard Roovers en oud-hoofdsponsor en lid van verdienste, Gerard van Seeters.
Hierna heeft de kascommissie zich gepresenteerd en na het beantwoorden van enige vragen vanuit de zaal, de financiële boeken van de vereniging goedgekeurd. De aanbevelingen die zij hebben geuit ter verbetering, zullen door het bestuur zeker ter harte worden genomen.
Na stemming is ons bestuur nu compleet. Hans van Genderen (penningmeester) , Wim Hage (seniorenzaken) en Peter Roodbol (sponsorzaken en communicatie) danken u voor het in hen gestelde vertrouwen.
Bij de behandeling van het jaarverslag is stilgestaan bij de afgelopen, roerige, periode. Gesteld is dat de trainer van het eerste elftal , Ad Reijtenbagh, op spelerskwalteiten de spelersgroep kan samenstellen, uiteraard zonder restricties van het bestuur. Verder lichtte Ben Rinia, onze voorzitter, onze verbeterde financiële positie en goede samenwerking met de gemeente Spijkenisse toe.
De tijdens de vergadering aangekondigde contributieverhoging riep de nodige vragen op maar na uitleg hierover stemden de leden, bij meerderheid, hiermee in. Het voorstel, om voortaan de contributie volledig bij aanvang van het seizoen te betalen, strandde. Betaling in twee termijnen blijft mogelijk. Voorkeur heeft volledige betaling wel.
Na de presentatie van de voordelen van de overstap naar zaterdagvoetbal is besloten om hier verder over na te denken en nader met elkaar van gedachten te wisselen.
Tijdens de vergadering werd er vanuit de zaal gesproken over de bijdrage die (ouders van) leden kunnen leveren. Hopende nu er meer rust zal zijn, er ook meer mensen genegen zullen zijn om een steentje bij te dragen. Kijk hiervoor op http://www.vvhekelingen.nl/index.php/commissie/vrijwilligers