Doorgeven e-mailadressen

Beste leden,
De KNVB heeft ons opgelegd om de e-mailadressen van al onze leden vast te leggen en de KNVB gaat ook gebruik maken van deze e-mailadressen om je te voorzien van belangrijke informatie. Van een aantal van onze leden hebben wij nog geen e-mailadres. Als (ouder van een) lid van een voetbalvereniging ben je sowieso verplicht om actuele gegevens aan onze ledenadministratie door te geven. Je bent dus zelf verantwoordelijk voor de eventuele consequenties van het niet doorgeven van de actuele gegevens aan onze ledenadministratie. Via De club / lidmaatschap of De club / FAQ, heb je de mogelijkheid om je persoonlijke gegevens te wijzigen. Er wordt dan een e-mail aangemaakt waarin je je wijziging kunt doorgeven. Deze e-mail is automatisch geadresseerd aan onze ledenadministratie.