Met ingang van aanstaande zaterdag, 27 november, verandert de manier waarop wij de coronamaatregelen in de praktijk brengen. Hierbij een overzicht van de maatregelen en aanpassingen die vanaf dat moment op ons complex gelden:

-Het complex (en dus ook de velden) is alleen toegankelijk voor spelers en vrijwilligers die een functie hebben binnen onze of een bezoekende club. Noodzakelijke chauffeurs van jeugdspelers van bezoekende clubs hebben een functie, en mogen het complex om die reden wel betreden. Probeer het aantal tot het minimum te beperken. Toeschouwers zijn niet toegestaan.

-Iedereen (18+) dient onderling 1,5 meter afstand te houden.

De kleedkamers zijn gesloten, zowel op trainingsavonden als tijdens wedstrijden, ook in het weekend.

-De kantine is op doordeweekse avonden gesloten, wedstrijdmomenten uitgesloten.

-De kantine is voorlopig uitsluitend in gebruik als ‘to go’ faciliteit. U kunt er tijdens wedstrijdmomenten wat eten of drinken kopen, maar dit niet ter plekke nuttigen. Na uw aankoop dient u de kantine te verlaten. U moet wanneer u in onze kantine bent een mondkapje dragen en zoveel mogelijk 1,5 meter afstand houden tot elkaar.

-Tijdens wedstrijden in het weekend kunt u ook terecht bij onze buitenkantine (de container naast de kantine).

Doordat de kantine uitsluitend als ‘to go’ faciliteit wordt gebruikt, is het tonen van een Coronatestbewijs (QR-code) op dit moment niet meer nodig.

Houd er rekening mee dat er vanuit de overheid nieuwe maatregelen kunnen volgen. Wanneer deze invloed hebben op de gang van zaken op ons complex, communiceren wij deze zo snel mogelijk. Uiteraard verwachten wij dat een ieder thuisblijft bij klachten en in quarantaine gaat volgens de geldende richtlijnen wanneer dit van toepassing is.