Beste ouders – trainers

Op 30 mei en 1 juni staan onze SpuiCup toernooien weer op het programma. Het toernooi bestaat in totaal uit 4 dagdelen (30 mei ochtend en middag, 1 juni ochtend en middag).

Jullie begrijpen vast dat we voor de organisatie en uitvoering van deze toernooien weer volop helpende handjes kunnen gebruiken.

Vindt u het leuk om een bardienst te draaien? Of wilt u helpen bij de muntverkoop of een wedstrijd fluiten? Aan de slag als EHBO vrijwilliger, of ons ondersteunen in de coördinatie? Helpen schoonmaken, het parkeren in goede banen leiden?

Er is volop hulp nodig en vele handen maken licht werk. Ook als u slechts 1 dagdeel kunt helpen is uw hulp van harte welkom.  Geïnteresseerd, en helpt u de club graag om dit toernooi een succes te maken? Aanmelden kan bij de toernooibeheerders of coördinatoren.  Zij voegen u vervolgens toe aan een Whatsapp groep waarin alle oproepjes voor hulp (denk b.v. aan ’30 mei in de ochtend zoeken we iemand die de muntverkoop kan doen’) geplaatst worden. Heeft u hier interesse in, dan kan u dit in deze groep direct aangeven (vriendelijk verzoek van de beheerders om de groep zo zakelijk mogelijk te houden, zodat er geen informatie verloren gaat).

Toernooi beheerders:

Martijn de Jong