Afgelopen zaterdag, 25 maart, voorafgaand aan de wedstrijd tegen Simonshaven is Luca Hanson van onze JO9-3 in het zonnetje gezet. Hij was deze dag onze Pupil van de Week.

Afgelopen zaterdag (25 maart) was het zover… Ik was pupil van de week! Ik moest mij melden bij het secretariaat en daar stond Ron mij op te wachten. Ik kreeg een t-shirt aan en een bal voor de handtekeningen. Hierna namen we een kijkje in de kleedkamer van de spelers. De shirts lagen al klaar, nu alleen nog wachten op de spelers zelf. Even later kwamen zij om zich om te kleden en iedereen was heel aardig. Ik maakte een rondje langs alle spelers om een handtekening op mijn bal te laten zetten. Toen gingen we het veld op om aan de warming up te beginnen. Dat was nog best vermoeiend, maar wel heel leuk! Ook mocht ik meedoen met de warming up van de keeper. De spelers gingen na de warming up nog even naar de kleedkamer, ik mocht mee met de scheidsrechter. Daarna begon de wedstrijd. We gingen het veld op om te tossen en de spelerspassen te bekijken. Leuk om te zien hoe dat allemaal gaat. Toen dat allemaal gebeurd was, mocht ik de aftrap nemen. Dit was wel heel spannend! Na de aftrap lukte het ook nog om te scoren bij de keeper van Simonshaven. Hierna begon de echte wedstrijd. Ik mocht eerst vanuit de bestuurskamer kijken met en colaatje. Hierna ben ik in de dug-out gaan zitten. Hier kon ik de wedstrijd goed volgen. Het was nog best een spannende wedstrijd, maar uiteindelijk won Hekelingen! Wel jammer dat mijn doelpunt niet telde. Het was een hele leuke middag, iedereen heel erg bedankt hiervoor!

Groetjes Luca (JO9-3)