Nieuwjaarsborrel

Voorafgaand aan onze nieuwjaarsreceptie is de wedstrijd tussen onze 1e-selectie tegen oud-spelers gespeeld. Vanwege het overlijden van oud-speler Wesley Berkhout werd deze wedstrijd begonnen met het in acht nemen van een minuut stilte en speelden spelers van beide teams met rouwbanden.

Onze selectie won deze wedstrijd met 5-0 (3-0).

De door ons uitgenodigde wethouders Mijnans (oud-wethouder van sport) en de nieuwe wethouder van (onder andere) sport Hamerslag hebben deze dag bijgewoond.

Bestuurslid Peter Roodbol hield in de kantine een korte toespraak waarin bij aanvang ook weer een minuut stilte in acht werd genomen. In deze toespraak werd, na dankzegging aan de aanwezige wethouders, stilgestaan bij de behoorlijke groei van het ledenbestand. Hij sprak verder de hoop uit dat we de onrustige periode achter ons kunnen laten en eensgezind kunnen werken aan de verdere opbouw van de vereniging.

Wij willen hiermee een ieder, die deze dag mede mogelijk heeft gemaakt, bedanken.

De beide teams gezamelijk

20150103 143035 2