Onze sponsorcommissie heeft de afgelopen tijd hard gewerkt om nieuwe sponsoren aan te trekken voor v.v. Hekelingen. De resultaten daarvan worden inmiddels zichtbaar, en we zijn blij dat we hierbij een nieuwe sponsor kunnen presenteren.

POD heeft zich voor 3 jaar aan onze vereniging verbonden, en zal daarmee dus een bekende naam worden op ons complex. Maar waar staat POD voor?

POD is een Rotterdams bedrijf dat sinds 2009 aan de weg timmert op het gebied van logistiek. Het begon met het vervoeren van pakketjes door de Benelux, maar is inmiddels uitgegroeid tot warehousing en vervoer door Europa.

We zijn blij dat we dit ambitieuze bedrijf aan onze vereniging hebben weten te verbinden, en verheugen ons op een prettige samenwerking.