Afgelopen zaterdag heeft de voorzitter van voetbalvereniging Hekelingen, Michel Smit, uit handen van de filiaalmanagers van Jumbo Waterland, Groenewoud en Maaswijk, de heren Nico de Jongste en Danny Stok, een cheque ontvangen van 1.344,6o euro, t.b.v. sportmaterialen voor de vereniging. Deze cheque was het resultaat van de actie ‘Sparen voor je sportvereniging’ van de eerder genoemde Jumbo vestigingen, waarbij de klanten van de Jumbo spaarpunten kregen bij hun boodschappen, welke zij uiteindelijk weer aan de sportvereniging van hun keuze konden geven.
Tevens werd het eerste voetbal-plaatjes album van de Jumbo uitgereikt; alle leden, trainers en scheidsrechters van v.v. Hekelingen zijn op de foto geweest en deze voetbalplaatjes kunnen vanaf deze week gespaard gaan worden.

Als blijk van waardering kregen de heren van de Jumbo een v.v. Hekelingen shirt, met natuurlijk het logo van de Jumbo erop, uitgereikt.