Archief

Hekelingse meiden aan de leiding

De populariteit van de Hekelingse meiden heeft zelfs tot een ledenstop voor de Hekelingen C-meisjes geleid.
De teller heeft inmiddels 32 bereikt en daarmee zijn de MCI en MC2 volledig opgevuld. De MD1 is vrijwel geheel overgegaan naar MC1, en MC2 is een samenstelling van D6M speelsters, aangevuld met veelal nieuwe leden. De overgang van meisjes D naar meisjes C is tot nu toe vlekkeloos en zeer succesvol verlopen. Op sportief gebied heeft MC1 alweer een grote slag geslagen door zich te plaatsen voor de derde ronde van de KNVB beker, terwijl afgelopen weekend na een klinkende 5-0 zege op Rozenburg MC1 de koppositie werd veroverd in de 2e klasse 7. De tegenstanders (vaak tweedejaars C-speelsters) worden met verbazend gemak verslagen. Het doelsaldo spreekt voor zich, met 48 doelpunten voor en slechts 6 tegen. De prestaties van, de Hekelingse meiden zijn niet onopgemerkt gebleven. De KNVB heeft zich inmiddels gemeld en onlangs heeft een afgevaardigde van de KNVB een training bekeken, waar hij vol lof over was. Ook de MC2 doet het niet onverdienstelijk met een plaats in de middenmoot van tweede klasse 8. Tevens is de trainersstaf met het toevoegen van Frank van Pelt en Henry La Rondelle uitgebreid naar vijf man.

Kopij Weekblad Spijkenisse

141125 meiden foto