Na een prettige samenwerking van vijf jaar, heeft Ad Reijtenbagh besloten te vertrekken als hoofdtrainer van het eerste elftal van VV Hekelingen.

Ad heeft de afgelopen jaren, met een jong elftal, mooie resultaten behaald, en hard gewerkt aan de toekomst van de club. Hij trad aan in een lastige periode, waarin hij samen met de spelers alles op alles heeft gezet om de vereniging in rustiger vaarwater te krijgen. Dat leidde tot stabiele resultaten, waarbij in het seizoen 2016/2017 promotie slechts op een haar na werd gemist.

Ad Reijtenbagh heeft de vereniging recent te kennen gegeven dat, na een mooie periode, wat hem betreft helaas de chemie ontbreekt om de samenwerking voort te zetten. De selectiespelers deelden zijn mening, waarna gezamenlijk besloten werd afscheid te nemen van elkaar.

VV Hekelingen bedankt Ad voor zijn inzet en betrokkenheid. Hij heeft het fundament gelegd voor verdere groei en ontwikkeling binnen de vereniging, waarop de komende jaren zal worden doorgebouwd.

Het bestuur voert inmiddels gesprekken met een eventuele opvolger, welke vanaf (de voorbereiding op) volgend seizoen als hoofdtrainer aan de slag zal gaan. Nadere informatie hieromtrent volgt spoedig.