Wij willen al onze vrijwilligers bedanken voor hun inzet het afgelopen jaar.

Het werk dat verzet wordt door onze groep vrijwilligers is noodzakelijk om iedereen te kunnen laten spelen, en ook wij merken dat deze groep nog steeds te klein is voor al het werk wat gedaan moet worden. Wij zijn dan ook extra dankbaar voor de mensen die zo actief de handen uit de mouwen steken binnen onze vereniging. Ze zijn de steunpilaar voor onze club.

Wij, het bestuur van v.v. Hekelingen, willen onze vrijwilligers dan ook uitnodigen om op 17 juni vanaf 19.30 (inloop vanaf 18.30), onder het genot van een drankje en een hapje een Pubquiz te komen doen.

Ook willen wij van deze bijeenkomst gebruik maken om alle spullen in te leveren, ook door de mensen die volgend seizoen ‘gewoon’ weer trainer zijn.
Waarom? Wij willen graag goed inventariseren wat wij hebben en
meteen alle TAGs aanpassen naar het nieuwe alarmsysteem.

Daarom willen wij graag alle:

Ballen
Pionnen
Hesjes
TAGs
Sleutels

ingeleverd hebben.

Aanmelden voor het gezellige samenzijn op 17 juni kan via penningmeester@vvhekelingen.nl. Graag horen we zsm wie we deze avond mogen verwachten.

Namens het bestuur,

Rick Gotink