Op woensdag 17 november zal onze Algemene Leden Vergadering plaatsvinden. Tenzij de omstandigheden anders vereisen, zal dit in onze kantine gebeuren.

Tijdens deze ALV staat een aantal stukken op de agenda:

Attentiebeleid

Communicatieplan

Contributiebeleid

Wij nodigen al onze leden uit om deze stukken vooraf te lezen. Input hierop kan vooraf worden geleverd, en zal tijdens de vergadering worden besproken. Ook wanneer er onderwerpen zijn die u graag aan zou willen dragen voor een plekje op de agenda, vragen wij om uw input. In beide gevallen kunt u deze delen via secretaris@vvhekelingen.nl.

Tijdens de ALV komt ook de samenstelling van het bestuur ter sprake. Er zal worden gestemd over het bestuurslid seniorenzaken. Ook staat de opvolging van onze penningmeester op de agenda, waar helaas nog geen kandidaat voor is gevonden.