Vervolg jeugdtrainerscursus enthousiast gestart

De start van de vervolg-cursus bij vv Hekelingen is enthousiast ontvangen door de cursisten.

Nadat vorig seizoen reeds de interne jeugdtrainerscursus goed was bevallen was het bestuur van vv Hekelingen overtuigd om te kiezen voor de vervolg cursus.
De organisatie is in handen van www.jeugdvoetbalopleiding.nl
Jeugdvoetbalopleiding is landelijk actief bij een toenemend aantal verenigingen.
Tijdens de eerste cursusavond werd via een praktijkgericht programma de structuur van het wedstrijdgericht trainen behandeld.
De F-selectie toonde zich een uitstekende en leergierige proefklas wat de demo optimaal deed verlopen. (Ted bedankt voor de medewerking)
Na afloop was er veel interactie tijdens de nabespreking en werd in kleine groepen het zelf wedstrijdgericht trainen voorbereid en uitgewerkt.
Dankzij deze wedstrijdgerichte werkwijze wil de vereniging de samenhang tussen wedstrijd en training vergroten.

Alle trainers bedankt voor jullie positieve bijdrage namens Mark en mij, en graag tot komende vrijdagavond 6 december!

Met sportieve groet,

Mark de Horn                                                  Michel Smit