Beste leden van onze prachtige vereniging,

Ten eerste hopen wij dat jullie een hele prettige vakantie hebben gehad, zodat iedereen helemaal fris en fruitig is!

Aankomend seizoen zullen wij als scheidsrechterscommissie als actiepunt opleiding op de agenda hebben staan. In medio oktober zal er dan ook een interne cursus( 11 vs 11 wedstrijden met de nadruk op Jeugd O15/O17/O19) plaatsvinden voor scheidsrechter, máár ook voor de niet scheidsrechter, die scheidsrechter zouden willen worden. Wij doen ons best om de cursus te laten aansluiten bij de cursus van de KNVB voor verenigingsscheidsrechter. Echter willen wij ook op andere zaken ingaan of verdiepen. Thema’s die bij de avonden aan bod komen zijn bijvoorbeeld spelregels, veldverkenning en ook een keer trainen om iedereen inzicht te geven over het feit dat scheidsrechteren tegenwoordig een echte topsport is! Na deze cursus is er een flinke basis aanwezig voor de cursus verenigingsscheidsrechter, die wij volgend seizoen weer aan gaan bieden. Als je die hebt gehaald, dan is er een mogelijkheid om de SO3 cursus te gaan doen, mits positief advies docent(e). Bij de SO3 cursus word je opgeleid voor officiële KNVB scheidsrechter.

Ga jij de uitdaging aan? Vul dan het aanmeldformulier in dat in het wedstrijdsecretariaat ligt. Voor deze cursus hebben wij enkelen eisen:
– Minimaal 13 jaar
– Enthousiast
– Gemotiveerd/ Coachbaar
– Beschikbaar op wedstrijdmomenten
– Het willen fluiten van Jeugd O15/O17/O19 en eventueel senioren
– Zelfreflectie formulier invullen na een begeleidingswedstrijd
– Minimaal aantal cursisten 7 maximaal 20

Tot slot hopen wij jullie graag te zien. Cursusdata zijn nog niet bekend, indien die bekend zijn, zal dat z.s.m. naar jullie door gecommuniceerd worden. Verder als er vragen zijn omtrent de cursus of andere zaken van de scheidsrechters, horen wij dat graag!

Ons e-mail adres is scheidsrechters@vvhekelingen.nl

Met vriendelijke groeten,
De scheidsrechterscommissie

Sluit jij je binnenkort aan bij ons scheidsrechterskorps?