Hekelingen vervangt Millot door Poortvliet

SPIJKENISSE – Het bestuur van vierdeklasser Hekelingen heeft trainer Rene Millot dinsdagavond 29 oktober per direct op non-actief gezet. Reden voor de beslissing van de club uit Spijkenisse zijn de slechte resultaten tot op heden in de competitie. Met slechts negen punten uit zeven duel heeft de club Spijkenisse inmiddels een ruime achterstand op de foutloze koploper en periodekampioen in de afdeling, Abbenbroek.
Dinsdagsvond kreeg de selectie van Hekelingen een reeds eerder geplande extra training van oud-international Jan Poortvliet. Besloten is dat de oefenmeester van de Zeeuwse voetbalschool JOVZ Millot vervangt. Zondag zit de voormalige oefenmeester van Southampton, Telstar, RBC en het Belgische Overpelt in het duel met de puntloze hekkensluiter FIOS voor het eerst op de bank. Hekelingen verloor het afgelopen weekeinde met 3-2 bij het Rotterdam DHZ en zakte daardoor naar de achtste plaats in de rangschikking. Het tweede elftal leed een 12-3 nederlaag bij de tweede keus van het Rotterdamse DRL. Resultaten die voor het bestuur van voorzitter Ben Rinia aanleiding waren om Millot van zijn taken te ontheven.

Overgenomen van www.regiorijnmondvoetbal.nl

Jan-Poortvliet1