Afgelopen zaterdag een belangrijke wedstrijd voor vv Hekelingen. De vraag was natuurlijk of de goede reeks voortgezet kon worden van voor de winterstop. En Zwartewaal, de tegenstander, had in het begin van de competitie al eens verrast tegen de rood witten in eigen huis. Hoe anders zou deze wedstrijd verlopen…. Het eerste kwartier ging nog gelijk op, zonder al te veel kansen voor beide teams. Toen kreeg Clifford Robinson het echter op zijn heupen en stak met de bal aan de voet het hele veld over om deze vervolgens achter de keeper te deponeren: 1-0.

Vervolgens kreeg Hekelingen een aantal grote kansen en namen bij Zwartewaal de krachten al vroeg af. Edinho Fortes stuurt Randy de Macker de diepte in, deze twijfelt niet en scoort de 2-0 waarna Fortes vervolgens zelf de 3-0 voor zijn rekening neemt. Tja en daarna gaat het hard: Zakaria Cheikh 4-0, Randy de Macker 5-0, Mark Wolberts 6-0 en de eindstand werd bepaald door Randy de Macker op 7-0.

Zo stoomt Hekelingen door en heeft nu evenveel punten als de koploper GHVV, met 1 wedstrijd meer.