IMG-20160514-WA0015

Afgelopen vrijdag 13 mei kwamen we met de C2 van Hekelingen aan in Arnhem voor het 2 daags internationaal toernooi. We moesten met de boys en de 2 trainers in een klaslokaal op luchtbedden slapen. We gingen om ongeveer 3 uur slapen en moesten s ochtends om 7 uur op voor het ontbijt. En rond 9 uur begon de 1e wedstrijd.

De 1e helft ging maar moeizaam, totdat we in de 2e helft wakker werden en goed gingen voetballen. Dit hielden we de andere 2 wedstrijden ook vol, zodat we 1e werden in onze poule. Grote klasse natuurlijk!!

Reuze blij en trots waren we. Terug in het klaslokaal gekomen gingen wij gezamelijk eten in de kantine, om ons daarna te verkleden voor de disco. Na de disco lekker naar het klaslokaal toe om naar bed te gaan voor de volgende dag.

Mooi niet dus. Bij terugkomst liepen er natuurlijk meiden in het rond. Ja…je had daar ook meidenteams slapen…..zucht. Er waren ook 2 jongens die ’s nachts om 2 uur nog ff een kapsalon en shoarma bestelden. Voordat wij (de trainers) ook iets wilden bestellen was de bestelling al rond. Simpel is dat hoorde ik ze nog zeggen, toen ze naar beneden liepen om hun eten op te wachten.
Wij dus wachten met ons knorrende magen dat iedereen binnen waren zodat we (uigerust) konden gaan slapen. Nou het was dus alweer 3 uur. Omdat we zo hoog geeindigd waren konden we lekker ’s middags starten. Hoppaaaa de trainers zaten om 8 uur aan het ontbijt. Maar waar waren de boys? Allemaal op bed die watjes.

We starten de 2e dag ondanks slaapgebrek erg goed en we winnen onze 1e wedstrijd. De 2e wedstrijd wonnen we 0-4. Wat gebeurt hier vandaag in Arnhem?? Wat een toppers die gasten. Laatste wedstrijd speelden we 0-0. Jiaaa we staan gewoon in de finale tegen duitsers. Deze wedstrijd trad de vermoeidheid op. Het leek wel of sommige spelers een sprint trokken met tegenwind haha. Zodoende verloren we ook met 3-1.

Bij de prijsuitreiking kregen we ook te horen dat we de Fairplaycup hadden gewonnen. Fantastisch.

Jongens van de C2 de trainers zijn echt supertrots op jullie. Buitengewone prestatie!

De trainers.

IMG-20160515-WA0085