24 oktober jl. was er de eerste bijeenkomst namens de commissie Normen & Waarden. Doelstelling van de avond was om te bepalen waar de sterkten en zwakten, respectievelijk de kansen en bedreigingen er voor onze vereniging zijn.

Na het geven van een korte samenvatting over de eerdere bijeenkomst begin dit jaar waar reeds door een groep vrijwilligers was aangegeven welke zaken er goed en welke zaken er beter kunnen, gaf Michel Smit het woord aan onze begeleider namens de KNVB, Jacinta Lieuwes. De groep van totaal 30 aanwezige leden gaven aan, dat er behoefte was (omdat velen niet bij de eerste bijeenkomst waren), wat uitgebreider bij de zgn. SWOT stil te staan.

Alle aanwezigen gaven hun input hiervoor, en gaven aan het eind van de avond aan welke items ze het belangrijkste vinden.

Deze items zullen worden gedeeld met alle leden binnen de vereniging, en vormen een goede basis voor de overige avonden.

De volgende bijeenkomst staat gepland voor maandag 14 november a.s., waarbij verder stil zal worden gestaan wat de missie en visie is van onze vereniging.

Alle aanwezigen hartelijk dank voor jullie constructieve bijdrage.

Het Bestuur en de Normen & Waarden Commissie