Beste leden en ouders/verzorgers van leden,

Aan het einde van dit seizoen zal ik mijn taken als penningmeester neerleggen. Ik ben dan in totaal 5 jaar jullie penningmeester geweest en we kunnen terug kijken op een periode waarin veel is gebeurd, maar wel met een uiteindelijk positief resultaat. Het gaat in alle opzichten goed met onze vereniging en daar mogen we trots op zijn. Op financieel gebied heeft onze vereniging grote stappen gemaakt de laatste jaren. Ik wil jullie daarom dan ook bedanken voor het vertrouwen wat jullie in mij hebben gehad.
Door mijn vertrek ontstaat er een vacature die weer ingevuld moet worden, durf jij deze uitdaging aan en wil je met de vereniging de volgende stap zetten, neem dan contact op met Michel Smit (voorzitter) of Stefan Hokke (secretaris). Twijfel je nog en wil je graag meer weten welke taken een penningmeester dient uit te voeren neem dan contact op met mij, ik zal dit dan graag toelichten. Hoe eerder er een nieuwe kandidaat zich meldt, des te meer tijd we hebben voor een goede overdracht zodat een geruisloze wisseling van de wacht kan plaatsvinden.

Met vriendelijke groet
Hans van Genderen