Bij de aankondiging van onze nieuwe hoofdsponsor, PonRij BV, was er een leuk nieuwtje voor al onze keepers: Eric Rijgersberg van PonRij gaf aan afspraken gemaakt te hebben met N1 Gloves, zodat iedere keeper van onze club gratis een paar handschoenen zou ontvangen.

Deze week, aan de vooravond van het nieuwe seizoen, was het zover. Op ons complex werden de eerste handschoenen door N1 Gloves, natuurlijk in aanwezigheid van Eric, uitgereikt aan de keepers.

Daarnaast is er nog meer goed nieuws voor keepers, of voor spelers die het leuk vinden zo nu en dan ook eens in het goal plaats te nemen. N1 Goalkeeper Gloves geeft al onze leden namelijk 15% korting wanneer zij via de webshop een paar handschoenen bestellen. Ga hiervoor naar N1-gloves.nl en vul bij het afrekenen de kortingscode VVHEKELINGEN23! in. De 15% korting wordt dan direct verrekend.

We danken Eric Rijgersberg van PonRij BV en N1 Goalkeeper Gloves heel hartelijk voor dit hele fijne extraatje voor onze keepers!