We laten de beelden maar even gecensureerd zien, maar helaas is dat voor onze vrijwilligers geen optie. Die kwamen, en niet voor het eerst, compleet besmeurde toiletruimtes tegen.

Veroorzaakt door onze eigen leden, of familieleden hiervan, want het gebeurt ‘gewoon’ op trainingsavonden.

Wie het opruimt? Onze vrijwilligers. Dat handjevol mensen dat ervoor zorgt dat honderden leden lekker kunnen voetballen. Wees daar eens dankbaar voor, in plaats van hen met dit soort mensonterende, vieze klusjes op te zadelen. Maak je eigen club niet kapot en gedraag je een beetje.

Dat we veel te weinig mensen hebben om de club draaiend te houden is al erg genoeg. Dat er mensen zijn die onze vrijwilligers, onze faciliteiten, zo denken te kunnen behandelen is onacceptabel.

Weet je wie hiervoor verantwoordelijk is of ben je zelf zo dapper om voor je actie uit te komen? Het bestuur spreekt je graag.