Wij zoeken vrijwilligers voor de Spui Cup!

Op zaterdag 1 en zondag 2 juni 2024 is het tijd voor ons bekende thuistoernooi, de Spui Cup.
Dit toernooi kan alleen een succes worden met voldoende vrijwilligers. Ben je in de gelegenheid om de handen uit de mouwen te steken? Meld je aan!

Wij zoeken vrijwilligers voor de volgende posities:
– Bar en keuken
– Wedstrijdzaken (scheidsrechters, toernooicommissie)
– Muntverkoop
– Opbouw velden
– Ombouw velden
– Opruimwerkzaamheden
– EHBO

Het toernooi is verdeeld over twee dagen, in 2 blokken per dag (09:30 -12:30 en 13:30 – 16:30). Inzet van vrijwilligers wordt gevraagd voor een dag, dagdeel of heel weekend.
Elk handje dat er is is meegenomen, want we weten allemaal: ‘Alleen ga je sneller, samen komen we verder’.

Aanmelden als vrijwilliger? Vul dan het onderstaande formulier in.

Nog vragen, of liever aanmelden per e-mail? Dan kun je terecht bij Jolien (toernooien@vvhekelingen.nl) of Marcel (ws@vvhekelingen.nl). Tenslotte kun je voor aanmeldingen ook altijd bij de trainers / coördinator(en) terecht.

We rekenen op jullie hulp!

Vrijwilligers Spui Cup