V.v. Hekelingen, sinds 27 juni 1945 een club waar sportiviteit en gezelligheid hand in hand gaan, is op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor.

Lekker samen voetballen, dat is waar het binnen onze vereniging om draait. Voor alle leeftijden, op alle niveaus. Volle tribunes als ons eerste elftal speelt, maar ook volop toeschouwers langs de lijnen als onze jeugdteams in actie komen. Voetbal voor iedereen: van de Voetbalschool tot het eerste elftal, van meidenteams tot ons G-team, van de veteranen tot onze Jeugd Onder 8. Sinds kort is er zelfs de mogelijkheid om walking football te spelen, waarmee we ook de oudere doelgroep bedienen.

We zijn op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor voor al deze teams, voor heel onze vereniging. Dat is ook goed zichtbaar in wat wij kunnen bieden:

-uw logo op alle shirts, van het eerste elftal tot de jongste jeugd (totaal ongeveer 850 spelers)

-reclame op onze interactieve schermen

-een reclamebord langs ons hoofdveld

-iedere thuiswedstrijd welkom (met 4 gasten) op onze hoofdtribune, waarbij wij de hapjes en drankjes verzorgen

De kosten voor het hoofdsponsorschap bedragen 5000 euro per seizoen.

Interesse, of eerst eens van gedachten wisselen? Heeft u nog vragen? Onze voorzitter Martijn de Jong staat klaar om deze te beantwoorden via voorzitter@vvhekelingen.nl en 06-53621673.