Zoals eerder aangekondigd stappen wij dit seizoen over op een kledingplan, waarbij de wedstrijdshirts via de vereniging worden gehuurd.

De bedoeling was om dit direct bij aanvang van het seizoen in te voeren. Helaas is de levering van de shirts zodanig vertraagd, dat wij dit tot oktober hebben moeten uitstellen.

Dat betekent dat we de eerste weken van het seizoen nog in de bestaande shirts zullen spelen. Wanneer de leverdatum van de nieuwe shirts nadert, volgt verdere informatie over de uitrol van het kledingplan.

Levert het spelen in de oude shirts problemen op, bijvoorbeeld doordat je als speler geen shirt hebt, of omdat zelfs een heel team niet over een Hekelingen shirt beschikt? Neem dan even contact op met de coördinator van de betreffende spelerscategorie.