Op de laatste dag van 2023 willen we al onze leden een mooie jaarwisseling wensen, en alvast veel goeds voor 2024.

Elkaar deze beste wensen overbrengen doen we volgend weekend, op zaterdag 6 januari, graag nog een keertje, maar dan in persoon. Vanaf 11 uur is het tijd voor onze traditionele Nieuwjaarsreceptie, waarvoor al onze leden zijn uitgenodigd.

We hebben een leuk programma, waarbij om 11 uur onze MO13 het opneemt tegen onze MO15. Om 12 uur nemen twee veteranen mix-teams het tegen elkaar op. Om 13.30 sluiten we af met JO17-3 tegen JO16-1 en JO17-1 tegen JO17-2.

Tijdens en na deze wedstrijden is er volop gelegenheid voor een hapje en een drankje. Samen het nieuwe jaar in, samen verder bouwen aan v.v. Hekelingen. Laten we proosten op een sportief en gezond 2024!