De club steunen kan op allerlei manieren. Je betaalt natuurlijk netjes je contributie, zet je in als vrijwilliger… en je eet taart!

Taart eten en de club steunen? Klopt! PLUS Meeuw (te vinden in winkelcentrum Akkerhof) heeft een hele sympathieke actie om de lokale sportclubs te steunen. Via de site http://taartactie.nl/plusmeeuw kun je voor slechts 4,39 euro een lekkere taart kopen. Je kunt hierbij de vereniging selecteren die jij een warm hart toedraagt, Voetbalvereniging Hekelingen uiteraard, en voor iedere verkochte taart maakt PLUS Meeuw 2 euro over aan de betreffende vereniging.

Heb je op dit moment niks te vieren? Geen probleem. Je krijgt na aankoop namelijk een waardebon waarmee je je taart van 31 juli 2020 tot en met 6 december 2020 op kunt halen bij PLUS Meeuw. Alle tijd dus. Meerdere taarten kopen mag natuurlijk ook.

Wij zijn ontzettend blij met deze actie, en hopen dat veel leden hier gebruik van gaan maken. We hebben een bijzonder seizoen achter de rug, waarbij de inkomsten door de sluiting van de kantine en het afgelasten van onze toernooien onder druk zijn komen te staan. Een actie als deze kan, zeker als onze leden er massaal gehoor aan geven, een zeer welkom steuntje in de rug zijn. En zeg nou zelf: een makkelijkere en lekkerdere manier om de club te steunen is er toch niet?