Het seizoen zit er bijna op! Natuurlijk hopen we al onze leden na de zomerstop weer terug te zien, maar uiteraard gaan er ook mensen zijn die besluiten te stoppen met voetballen, of die overstappen naar een andere vereniging.

Voor hen is het onderstaande van belang:

-Uitschrijven dient te gebeuren via ledenadministratie@vvhekelingen.nl. De deadline ligt hierbij op 15 juni. Iedereen die na deze datum nog bij ons ingeschreven staat, beschouwen wij als lid voor het seizoen 2023/2024.

-Stap je over naar een andere vereniging? Dan meld je je bij deze club aan om de overschrijving bij de KNVB in gang te zetten. Overschrijven bij de KNVB betekent echter NIET dat je ook wordt uitgeschreven uit de ledenadministratie van je huidige club. Dat dient dus altijd daarnaast nog te gebeuren, voor 15 juni, via de bovengenoemde procedure.