De nieuwe tenues zijn binnen! Na enige vertraging doordat de shirts custom made zijn, kunnen we nu echt overgaan op ons kledingplan.

Eerst wat praktische informatie:

Het beleid rondom het kledingplan is hier te vinden.

In het kledingplan zijn shirts en broekjes opgenomen. Deze hoeven dus niet meer te worden gekocht, maar worden voortaan ‘gehuurd’ van de vereniging. Voor shirts geldt een bedrag van 12,50 euro per seizoen, voor broekjes is dit 7,50 euro.

Bij het ophalen van de kleding moet een gebruikersovereenkomst getekend worden. Daarnaast moet er direct worden betaald. Let op: dit kan alleen per PIN!

Nieuwe sokken nodig? Deze zijn niet in het kledingplan opgenomen. Wel kunnen ze bij het ophalen van de overige kleding direct worden gekocht, zolang de voorraad strekt (12 euro). In tegenstelling tot shirt en broekje blijven de sokken daardoor eigendom van de speler.

De uitgifte van de kleding zal vanuit het wedstrijdsecretariaat gebeuren. Hiervoor hanteren we onderstaand schema, waarbij rekening is gehouden met de trainingstijden van de verschillende teams: