Robert van Dijk en Hans van Bodegom vormen het vaste duo van v.v. Hekelingen. Samen dragen zij dagelijks zorg voor ons complex.

De taken die daarbij komen kijken zijn zeer uiteenlopend en stuk voor stuk cruciaal voor de dagelijkse gang van zaken van onze vereniging. Ze ontvangen de onderhoudende firma’s, ruimen de bestellingen op, maken het complex schoon, dragen zorg voor het wedstrijdsecretariaat op zaterdag en doen divers klein onderhoud. Zonder hen zou v.v. Hekelingen er heel anders uitzien.

Nadat we Hans van Bodegom al eerder voor langere tijd aan ons hebben verbonden, zijn wij als bestuur zeer verheugd dat ook Robert heeft besloten nog een jaar aan te blijven binnen onze club.

Wij zijn blij met alle inzet, passie en tijd die deze mannen in het werk binnen v.v. Hekelingen steken. Hopelijk nog vele jaren!