Het overgrote deel van onze leden traint het hele seizoen en speelt vrijwel alle wedstrijden. Maar er kunnen natuurlijk ook situaties zijn waarbij dat niet het geval is.

Wordt er maar een deel van het seizoen gevoetbald doordat er bijvoorbeeld door een ernstige blessure gedurende langere tijd niet gespeeld kan worden, dan is gedeeltelijke teruggave van de contributie een mogelijkheid. Hiervoor zijn binnen de vereniging de volgende afspraken opgesteld:

-25% korting op de contributie wanneer er tussen de 3 en 6 maanden niet gevoetbald kan worden

-50% korting op de contributie wanneer er tussen de 6 en 8 maanden niet gevoetbald kan worden

-75% korting op de contributie wanneer er langer dan 8 maanden niet gevoetbald kan worden

Er wordt dus altijd minimaal 25% van de contributie betaald; dit zijn de kosten die we namens de speler af moeten dragen aan de KNVB.

Let op: de contributie moet in eerste instantie ALTIJD in zijn geheel betaald worden. Dit wordt verzorgd door NIKKI, het bedrijf dat voor ons de inning van de contributies verzorgt. De penningmeester van v.v. Hekelingen kan, als een speler aan bovenstaande voorwaarden voldoet, vervolgens het teveel betaalde bedrag terugstorten.

Om aanspraak te maken op deze regeling stuurt een lid of ouder/verzorger van een lid een e-mail naar penningmeester@vvhekelingen.nl. Vermeld hierin duidelijk hoe lang er door een blessure niet kon worden gevoetbald en/of welke wedstrijden er wél mee zijn gespeeld. Ook als er (tijdelijk) alleen wordt getraind, en men geen wedstrijden speelt, is teruggave van contributie een mogelijkheid. De penningmeester past vervolgens de gemaakte afspraken op de situatie toe en laat weten of er een teruggave plaats kan vinden, en hoe hoog deze is.

Houd er rekening mee dat onze vereniging draait op een (te) klein aantal vrijwilligers, en dat onze penningmeester dit soort zaken af moet handelen in zijn vrije tijd. Het kan dus een paar dagen duren voor u antwoord ontvangt en alles volledig is afgehandeld. We streven ernaar om e-mails binnen 5 werkdagen te beantwoorden.