Leren voetballen, dat doe je bij onze Voetbalschool. Hier leren we onze jongste leden de kneepjes van het vak, en stomen we hen klaar voor hun debuut in hun eerste team.

Is jouw kind geboren in 2013 t/m 2016, en wil het zijn of haar eerste stappen op het voetbalveld zetten? Kom dan gerust eens langs. Een kind mag twee keer op proef meetrainen om te zien hoe het hem of haar bevalt, voor er besloten hoeft te worden of het definitief lid wordt van de club.

Aanmelden voor deze proeftrainingen kan via WhatsApp 06-46110895 of e-mail: voetbalschool@vvhekelingen.nl. Geef hierbij even uw telefoonnummer, e-mailadres, de volledige naam van het kind en de geboortedatum van het kind door.

Naast spelers zoeken we nog meer talent, in de vorm van hulpvaardige ouders/ grootouders/ bekenden, die willen helpen bij het geven van de trainingen op de Voetbalschool. Ook zij kunnen zich aanmelden via de mail of per app.