De jeugd is sinds enkele weken aan het trainen, waarbij we als vereniging aan strenge voorwaarden moeten voldoen om dit voort te mogen zetten. Een belangrijke voorwaarde is dat er bij iedere training een Corona verantwoordelijke aanwezig moet zijn, die toeziet op de naleving van de regels.

Waar het bij de senioren zo is dat de teams dit zelf regelen, kunnen we dit bij de jeugd natuurlijk niet verwachten: de Corona verantwoordelijke moet tenslotte volwassen zijn. Een klein clubje vrijwilligers heeft deze taak op zich genomen, maar u kunt zich voorstellen dat zij ook wel eens een avondje thuis willen zijn.

Daarom met spoed deze oproep: wie kan en wil er tijdens één of meerdere trainingsavonden van de jeugd aanwezig zijn als Corona verantwoordelijke? Dit kan bijvoorbeeld zijn op een moment dat uw eigen kind traint, maar de uiteindelijke invulling van het schema gaat in overleg.

Hebben wij niet genoeg vrijwilligers die deze taak op zich willen nemen, dan kunnen de trainingen op enig moment geen doorgang meer vinden. Help dus een handje mee, en zorg ervoor dat de jeugd kan blijven trainen. Aanmelden als Corona verantwoordelijke kan via de trainer of coördinator of via corona@vvhekelingen.nl.