Op zoek naar een leuk cadeau, met de naderende feestdagen in het achterhoofd? Wij hebben wel iets in gedachten!

Speler of supporter zijn van v.v. Hekelingen wordt extra leuk als iedereen kan zien dat je de club steunt, en dat kan perfect met dit mini-shirt. Bevestig hem met behulp van de zuignap op de ruit van de auto, of gewoon van de woon-of-slaapkamer, en iedereen ziet wat jouw club is.

De shirtjes zijn voor 7,50 euro te koop via onze beheerder Ferry Verbeek. Omdat het complex grotendeels gesloten is, is het handig om telefonisch contact met hem op te nemen via 0645885022. De betaling en de aflevering van het shirtje worden vervolgens geregeld.

Met de aanschaf van het mini-shirt haal je niet alleen iets leuks in huis, de club wordt er ook mee gesteund. Er gaat van ieder verkocht shirtje 2,50 euro naar de club. En dat kunnen we in deze tijden meer dan goed gebruiken, uiteraard.