Keepers hebben een specifieke training nodig om zich verder te ontwikkelen. Daarom zijn er voor veel teams al speciale keeperstrainers, maar voor de teams met spelers t/m 12 jaar was dit nog niet het geval. Tot nu! Vincent Hanson gaat voor deze leeftijdscategorie de keeperstrainingen verzorgen, waar we als club erg blij mee zijn.

Vincent stelt zich graag even aan u voor, en vertelt meer over zijn motivatie om deze taak op zich te nemen:

Hallo, ik ben Vincent. Ik ben de vader van Luca, keeper van de JO12-2. Ik ben trainer geworden toen mijn zoon bij Hekelingen is gaan voetballen.

Luca had na een seizoen voetballen al besloten dat hij liever wilde keepen. Hij is begonnen als keeper in de F3 en nu is hij dat nog steeds. Ik ben zodoende ook steeds met hem meegegaan als trainer. Ik voetbal zelf in een 7 tegen 7 competitie bij een andere vereniging.

Ik heb besloten aan de slag te gaan als keeperstrainer doordat Luca zo enthousiast is en er binnen de club nog steeds vrijwilligers gezocht worden. Ik wil graag wat meer gaan doen voor onze club, en het enthousiasme dat ik bij Luca als jonge keeper zie overbrengen op andere jeugd binnen onze vereniging.

We wensen Vincent veel succes en plezier, en zijn blij dat hij deze taak op zich wil nemen.