U heeft het vast gehoord: de maatregelen die al tot 6 april golden, zijn verlengd tot minstens 28 april. Dat betekent dat er voorlopig niet gevoetbald zal worden.

De KNVB heeft hierop besloten om alle amateur-competities per direct te stoppen. Dit geldt voor alle competities, dus zowel de heren, de vrouwen als de jeugd. Ook de bekercompetities worden niet uitgespeeld. Een vervelende maatregel, maar helaas onvermijdelijk.

Dit seizoen kent geen kampioenen. Geen promovendi, geen degradanten. We starten volgend seizoen allemaal weer in de klasse als waarin we dit jaar gespeeld hebben.

U moet er voorlopig vanuit gaan dat er op ons complex niet gespeeld zal worden. Mocht dit op een later moment worden toegestaan, zullen er wellicht toernooien, vriendschappelijke wedstrijden of andere activiteiten kunnen plaatsvinden. Dit alles is uiteraard volledig afhankelijk van het verloop van de corona-uitbraak. Mocht dit het geval zijn, informeren wij u natuurlijk zo snel mogelijk.

Namens de vereniging: blijf thuis, blijf gezond en zet nog even door. Hopelijk wacht ons na de zomer een mooi, nieuw seizoen.